Valtuustoaloitteemme 15.4.2021: Vuoden askolalaisen valinta ja palkitseminen sekä Avustusten ja hankintojen yhteismuotoilu yhdistysten ja kuntalaisten kanssa innovatiivisen hankinnan mallilla

SDP Askolan valtuustoryhmä jätti 15.4.2021 kokoontuneelle Askolan kunnan valtuustolle kaksi valtuustoaloitetta:
⭐️ Vuoden askolalaisen valinta ja palkitseminen
👉 Toivomme, että ihmisten hyvinvointia ja yhteistä hyvää edistäville kuntalaisille / yhteisöille osoitetaan arvostusta vuosittaisella palkitsemisperinteellä. Osaksi perinnettä yhdistettäisi askolalaisten lasten ja nuorten mielipide valita kuntalaisten ehdottamista ehdokkaista palkittava vuoden askolalainen
☀️ Avustusten ja hankintojen yhteismuotoilu yhdistysten ja kuntalaisten kanssa innovatiivisen hankinnan mallilla
👉 Toivomme, että Askolassa kehitetään osallistavaa ja yhteisöllistä päätöksentekoa ja esitimme siihen toimintamallinAloitteet luettavissa oheisista kuvista ja myöhemmin valtuuston pöytäkirjan liitteenä.