Hanna Heiskari

Kotikylä: Askola, Särkijärvi
Ikä: 40
Kuvaus arjesta ja elämästä: Arkeeni kuuluu vahvasti luonto, eläimet ja lapset.  Olen kahden kouluikäisen lapsen äiti. Nautin lähiluonnossa liikkumisesta ja vapaa-ajallani harrastan ratsastusta, metsässä samoilua ja koirien kanssa lenkkeilyä. Opiskelen erityispedagogiikkaa yliopistossa.

Koulutus ja tausta: Varhaiskasvatuksen opettaja.

Historiani Askolassa: Koko lapsuuteni olen asunut Askolassa ja muuttanut aikuisiällä tänne perheeni kanssa takaisin. Arvostan kuntamme kaunista maalaismaisemaa, luontoa, väljyyttä ja suotuisaa sijaintia.

Eniten käyttämäni palvelut Askolassa tällä hetkellä: Eläinlääkärin palvelut, paikallisten pienyrittäjien palvelut, Tinker-tallin palvelut ja terveyspalvelut. Kesäaikaan kunnan uimarannat.

Luottamustehtävät: Sivistyslautakunnan varajäsen vuodesta 2019 alkaen.

Olen ehdolla, koska haluan olla vaikuttamassa ja kehittämässä Askolan palveluita, erityisesti lapsiperheiden ja nuorten näkökulmasta. Haluan tuoda esille erilaisia ja uusia näkökulmia ja kehittää etenkin Askolan varhaiskasvatuksen palveluita nykyistä monimuotoisemmaksi ja paremmin perheitä palveleviksi. Kannan erityistä huolta kyläkouluista ja sivukylien huomioonottamisesta. Meillä on Askolassa paljon mahdollisuuksia, jotka odottavat hyödyntämistä.